close
Mariah Carey _ I Stay in love
芭辣情歌 但這首是專輯中我最喜歡的一首
第二喜歡的是本周開始強打Single - Bye Bye



Mariah Carey _ I Stay in love 勇敢愛



Mariah Carey - I Stay In Love
勇敢愛



I Stay In Love
Baby, I stay in love with you
勇敢愛
寶貝,我一直勇敢愛著你

Dying inside cause I can't stand it
Make or break up
Can't take this madness
We don't even really know why
All I know is baby I
Try and try so hard
To keep our love alive
If you dont' know me at this point
Then I highly doubt you ever will
I really need you to give me
That unconditional love I used to feel
It's no mistaking
We're just erasing
From our hearts and minds
內心已死 因為我沒辦法繼續
和好或分手
都沒辦法再這麼瘋下去
我們甚至不曉得要怎辦
我只知道 寶貝
我不斷地努力嘗試
讓我們的愛繼續
如果你現在還是不懂我
我真懷疑你曾有一刻懂過
我急需你曾給我的無條件的愛
沒錯
我們正把那忘日情懷抹消中

And I know we said let go
But I kept on hanging on
Inside I know it's over
You're really gone
It's killing me
Cause there ain't nothing
That I can do
Baby, I stay in love with you
我知道我們說過要放手
但我就是放不掉
我知道一切都結束了
你已走遠
這真的很痛
我不能做任何事
寶貝,我想要勇敢愛

And I keep on telling myself
That you'll come back around
And I try to front like 'Oh well'
Each time you let me down
See I can't get over you
Now no matter what I do
Baby, baby
I stay in love with you
我不斷告訴自己
你一定會回來
每次你又讓我失望時
我總鼓勵自己"沒關係"
我沒辦法戒掉你
不過我做什麼
寶貝,我想要勇敢愛

Na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na
Na na na na na na na na na
Baby, I stay in love with you
寶貝,我想要勇敢愛

It cuts so deep
It hurts down to my soul
My friends tell me
I ain't the same no more
We still need each other
When we stumble and fall
How we gon' act
Like what we had
Ain't nothin' at all
它傷得我好深
深至靈魂
我朋友都說我不是從前的我
當我們失足墜落時 我們互相扶持
我們無法像從前那樣了嗎?

What I wanna do is
Ride shot-gun next to you
With the top down like we used to
Hit the block
Proud in the SUV
We both know our heart is breaking
Can we learn from our mistakes
I can't last one moment alone
我想做的是在你身邊拿著槍
像從前一樣一起衝過那些障礙
在SUV車裡得意
我們都知道彼此都已心碎
我們是否能從以前的錯學到一些
我無法忍受一個人的寂寞

We said let go
But I kept on hanging on
Inside I know it's over
You're really gone
It's killing me
Cause there ain't nothing
That I can do
Baby, I stay in love with you
我知道我們說過要放手
但我就是放不掉
我知道一切都結束了
你已走遠
這真的很痛
我不能做任何事
寶貝,我想要勇敢愛

And I keep on telling myself
That you'll come back around
And I try to front like 'Oh well'
Each time you let me down
See I can't get over you
Now no matter what I do
Baby, baby
I stay in love with you
我不斷告訴自己
你一定會回來
每次你又讓我失望時
我總鼓勵自己"沒關係"
我沒辦法戒掉你
不管我做什麼
寶貝,我想要勇敢愛







沒錯..........
是我翻的....搞得很像是搶匪夫妻的故事吧 哇哈哈哈哈
明明是個浪漫的情歌啊...為什麼到我手上會變成在搞笑.....................Q_Q
arrow
arrow
    全站熱搜

    Flora 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()